Dokonanie rezerwacji oznacza, że akceptują Państwo Regulamin Sea Star PREMIUM
REZERWACJA
POBYT
ŚNIADANIA i OBIADOKOLACJE (tylko dla Gości Pensjonatu)
INTERNET
SERWIS w Sea Star Premium
Serwis DOMKÓW – oznacza domek przygotowany z ręcznikami i pościelą na przyjazd, zgodnie z ilością osób (maksymalnie 6 osób). Dbałość o czystość i porządek w domku podczas pobytu pozostaje po stronie Gości.
Serwis KOMFORT DOMKÓW – oznacza domek przygotowany z ręcznikami i pościelą na przyjazd, zgodnie z ilością osób (maksymalnie 6 osób). Na życzenia Gości wykonujemy sprzątanie całego domku wraz z wymianą ręczników. Każdorazowa opłata za sprzątanie wynosi 200 zł.
Serwis POKOI – oznacza pokój przygotowany z ręcznikami i pościelą na przyjazd, zgodnie z ilością osób. Dbałość o czystość i porządek w pokoju podczas pobytu pozostaje po stronie Gości.
Serwis KOMFORT POKOI – oznacza pokój przygotowany z ręcznikami i pościelą na przyjazd, zgodnie z ilością osób. Na życzenia Gości wykonujemy sprzątanie całego pokoju wraz z wymianą ręczników. Każdorazowa opłata za sprzątanie wynosi: 150 zł – Apartament, pokój Studio, pokój Deluxe; 100 zł – pokój Standard.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Komfort Gości
Wyposażenie
Mienie Gości
Art. 846. §1.
Utrzymujący zarobkowo hotel lub podobny zakład jest odpowiedzialny za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osobę korzystającą z usług hotelu lub podobnego zakładu, zwaną dalej "gościem", chyba że szkoda wynikła z właściwości rzeczy wniesionej lub wskutek siły wyższej albo że powstała wyłącznie z winy poszkodowanego lub osoby, która mu towarzyszyła, była u niego zatrudniona albo go odwiedzała.
§2.
Rzeczą wniesioną w rozumieniu przepisów tytułu niniejszego jest rzecz, która w czasie korzystania przez gościa z usług hotelu lub podobnego zakładu znajduje się w tym hotelu lub podobnym zakładzie albo znajduje się poza nim, a została powierzona utrzymującemu zarobkowo hotel lub podobny zakład lub osobie u niego zatrudnionej albo umieszczona w miejscu przez nich wskazanym lub na ten cel przeznaczonym.
§3.
Rzeczą wniesioną jest również rzecz, która w krótkim, zwyczajowo przyjętym okresie poprzedzającym lub następującym po tym, kiedy gość korzystał z usług hotelu lub podobnego zakładu, została powierzona utrzymującemu zarobkowo hotel lub podobny zakład lub osobie u niego zatrudnionej albo umieszczona w miejscu przez nich wskazanym lub na ten cel przeznaczonym.
§4.
Pojazdów mechanicznych i rzeczy w nich pozostawionych oraz żywych zwierząt nie uważa się za rzeczy wniesione. Utrzymujący zarobkowo hotel lub podobny zakład może za nie odpowiadać jako przechowawca, jeżeli została zawarta umowa przechowania.
§5.
Wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności, o której mowa w §1, przez umowę lub ogłoszenie nie ma skutku prawnego.
Art. 847.
Roszczenie o naprawienie szkody z powodu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych do hotelu lub podobnego zakładu wygasa, jeżeli poszkodowany po otrzymaniu wiadomości o szkodzie nie zawiadomił o niej niezwłocznie utrzymującego zakład. Przepisu tego nie stosuje się, gdy szkodę wyrządził utrzymujący zarobkowo hotel lub podobny zakład albo gdy przyjął rzecz na przechowanie.
Art. 848.
Roszczenia o naprawie szkody wynikłej z utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych do hotelu lub podobnego zakładu przedawniają się z upływem sześciu miesięcy od dnia, w którym poszkodowany dowiedział się o szkodzie, a w każdym razie z upływem roku od dnia, w którym poszkodowany przestał korzystać z usług hotelu lub podobnego zakładu.
Art. 849. §1
Zakres obowiązku naprawienia szkody przez utrzymującego zarobkowo hotel lub podobny zakład w wypadku utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych ogranicza się, względem jednego gościa, do wysokości stokrotnej należności za dostarczone mu mieszkanie, liczonej za jedną dobę. Jednakże odpowiedzialność za każdą rzecz nie może przekraczać pięćdziesięciokrotnej wysokości tej należności.
§2
Ograniczenia zakresu obowiązku naprawienia szkody nie dotyczą wypadku, gdy utrzymujący zarobkowo hotel lub podobny zakład przyjął rzeczy na przechowanie albo odmówił ich przyjęcia na przechowanie, mimo że obowiązany był je przyjąć, jak również wypadku, gdy szkoda wynikła z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa jego lub osoby u niego zatrudnionej.
§3
Utrzymujący zarobkowo hotel lub podobny zakład jest obowiązany przyjąć na przechowanie pieniądze, papiery wartościowe i cenne przedmioty, w szczególności kosztowności i przedmioty mające wartość naukową lub artystyczną. Może odmówić przyjęcia tych rzeczy tylko wówczas, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo jeżeli w stosunku do wielkości lub standardu hotelu albo podobnego zakładu mają zbyt dużą wartość lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca.
ZAKAZY
Inne
Zarząd
Sea Star Premium
w Sarbinowie
![]() |